Tack Leif!!
Det jag egentligen vill ha fram är att jag har haft fördomar om att supportpersonal är allmänt otrevliga och tycker att man stör när man ringer, men det är ju helt fel! Har på senaste tiden ringt till flera olika kundtjänster och liknande och alla har faktiskt varit trevliga, och så idag när jag talade med Leif (tror jag att han heter) på hig så bekräftades det som börjat gro inom mej, supportmänniskorna är väldigt trevliga och serviceinriktade!!
Jag vill helt enkelt hylla Leif och de andra!!! Hurra för er!
Efter jag talat med Leif försökte jag få Christian lite avis genom att berätta att jag pratat med en jättetrevlig kille i telefonen i nästan en timme och att han var min typ (datanörd) oxå.... men det funkade inte "jaha" var hans respons :)
Jag har också pratat med Leif i veckan! Jag kunde inte logga in på blackboarden och vi pratade i ca 15 min och han var verkligen jättetrevlig! Rätt man på rätt plats och nu kan jag logga in också! Fram för fler Leifar i support-yrken!
Jätteroligt att du bloggar Åsa, du känns genast mycket närmare!
Kram Malin
Oj då, lyckades visst skicka lite många tomma kommentarer...
Åh - det där känns bekant - mailstrulet alltså. Kommer du ihåg att jag inte kunde ta emot mail från en HiG-student-adress till min "privata" mail? Och nu fick jag en flashback att jag också hade problem med att skicka mail från studentmailen till någon typ av myndighet - kanske var det just Gävle kommun. Men jag tror inte Leif var inblandad då :-)! Fast ändå vill jag stämma in i hyllningen av IT-supportare! He, he... har ju suttit i den positionen själv!!!