Semetstern är snart slut...

Sedan Christian fick en Ipad i present från sitt jobb har jag knappt använt en "vanlig" dator och det har därför inte heller inte blivit nåt bloggat... Eller jag kanske inte ska skulla på det, jag är ju inte så duktig på att uppdatera i vanliga fall heller!

Mycket har i alla fall hänt sen sist:
Vi har haft massa besök av dalfolk vilket har varit superskoj! Kasper har fått leka med sina kusiner massvis och jag har fått stilla hemlängtan lite. Dessutom har vi fått chansen att lufta våra planer för trädgård och hus lite och det hjälper alltid att få lite fler åsikter.


Det har lett till att staketbygget äntligen är igång och vi har faktiskt kommit en bra bit på väg. Jag hoppas på att vi ska kunna börja spika upp spjälor i morgon. Vi håller bara på med delen längs vägen ännu, får väl se om det blir nå mer i år. Tiden börjar tryta för mig nu som börjar jobba på måndag igen :(

Vi har kommit längre nu än vad som syns på bilden, det var för mörkt att fota när vi avslutade för kvällen. Uppdatering följer...

För er som använder ansiktsboken så har jag lagt upp fler bilder från staketbygge och annat i sommar där.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Det är jag som är kullan:

Jag heter Åsa Lundgren och bor i Ronneby tillsammans med Christian, vår son Kasper och vår hund Maya. Uppväxt i södra Dalarna är jag i hjärta och själ en kulla, men bor sedan januari 2008 i Ronneby, Blekinge.

Jag har kanske inte det mest spännande livet, men jag vill ändå dela med mig av vad som är viktigt i mitt liv just nu. Efter att ha flyttat till Ronneby är det långt till familj och vänner som jag såklart saknar. Det här är ett sätt för mig att hålla kontakten med allihopa på en gång :)


RSS 2.0