Slut på lovet

Vips sa det så var lovet slut...
Veckan gick jättefort och jag hann med kanske en tiondel av det jag hade tänkt. Men så blev ju Kasper sjuk oxå, kan ju skylla lite på det :)

Vi började med studiedag på jobbet idag som var lite ostrukturerad och halvflummig vilket jag stör mig något grymt på eftersom jag absolut inte har tid till att vara ineffektiv på jobbet. Det vi gjordde under dagen hade kunnat göras på en förmiddag så hade jag kunnat försöka komma ikapp med allt jag ligger efter med resten av tiden. Men det är väl något jag är tvungen att lära mig leva med (har jag förstått av kollegorna).

Kasper gick till dagis idag som vanligt men Christian hämtade honom vid 2 eftersom han då hade feber... Nästan en hel dag klarade han sig efter lovet alltså. I morgon blir han hemma så får vi se hur resten av veckan blir efter det. Vi håller tummarna här för att det bara var nåt litet som går över fort!




I morgon börjar ett nytt och spännande liv för Maya då hon har sin första dag på hunddagis. Jag ska lämna henne på morgonen och hämta när jag åker hem, hon kommer vara helt slut då efter att ha umgåtts med andra hundar hela dagen och varit ut på flera promenader. Vi hoppas på att hon kommer trivas och att vi tycker det funkar så behöver vi inte längre pussla med olika personer som rastar henne mitt på dagarna.
Uppdatering om hur det går för henne kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Moster Kattis

Hej Åsa hoppas allt löser sig m hundar o ungar kram från moster

2011-02-28 @ 22:26:16
Postat av: Anna

Kram på dig :)

2011-03-01 @ 16:39:55
Postat av: SaraWhitmore

Hej,fin blogg!!! vad har du gjort idag då? :)

2011-03-01 @ 16:55:58
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: lovisa

Är allt bra idaG?:)

Är du intresserad av smink?:) kika min blogg då, har en tävling nu där du kan vinna ett läppkit från sminkprinsessan!:)

2011-03-01 @ 16:56:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: anna

va fin blogg :)

2011-03-01 @ 17:02:14
URL: http://annamariakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Det är jag som är kullan:

Jag heter Åsa Lundgren och bor i Ronneby tillsammans med Christian, vår son Kasper och vår hund Maya. Uppväxt i södra Dalarna är jag i hjärta och själ en kulla, men bor sedan januari 2008 i Ronneby, Blekinge.

Jag har kanske inte det mest spännande livet, men jag vill ändå dela med mig av vad som är viktigt i mitt liv just nu. Efter att ha flyttat till Ronneby är det långt till familj och vänner som jag såklart saknar. Det här är ett sätt för mig att hålla kontakten med allihopa på en gång :)


RSS 2.0