Harry Potter


Så är då en era slut och det kommer inga fler Harry Potter böcker eller filmer (vad jag vet i alla fall).

Igår var jag och Christian på bio och såg den sista filmen, den var riktigt bra gjord. Jag har ju läst alla böckerna så själva handlingen var ju ingen direkt överraskning. Värre var det för en tjej på raden bakom som grät och hulkade väldigt under en viss scen i filmen (ska inte göra en spoiler här...)


Tänkte igår kväll på hur jag och Christian om en sådär 10 år kommer tjata på Kasper att han ska läsa böckerna och se filmerna eftersom "de ju är sååå himla bra", troligtvis kommer han inte alls vara lika fascinerad.
Precis som mamma och pappa tjatat om alla Clint Eastwood filmer och liknande som jag aldrig fattat grejen med :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Det är jag som är kullan:

Jag heter Åsa Lundgren och bor i Ronneby tillsammans med Christian, vår son Kasper och vår hund Maya. Uppväxt i södra Dalarna är jag i hjärta och själ en kulla, men bor sedan januari 2008 i Ronneby, Blekinge.

Jag har kanske inte det mest spännande livet, men jag vill ändå dela med mig av vad som är viktigt i mitt liv just nu. Efter att ha flyttat till Ronneby är det långt till familj och vänner som jag såklart saknar. Det här är ett sätt för mig att hålla kontakten med allihopa på en gång :)


RSS 2.0