Kasper är nyklippt

Jag bestämde mig igår kväll att det klippa Kasper, jag har länge tänkt på det men dragit ut på det eftersom jag inte direkt har någon frisörerfarenhet :)
Men jag tycker i alla fall att det blev ganska bra och det ser inte allt för hemmaklippt ut, Christian tycker att han ser lite väl snaggad ut, som om han gått med i det militära...

Före                                                       Efter

Han slipper i alla fall se ut som en liten gubbe i miniatyr som han gjort ibland innan :)

Kommentarer
Postat av: Moster Kattis

De såg jättebra ut tycker jag.Kram

2011-07-20 @ 18:44:02
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-20 @ 19:02:04
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Det är jag som är kullan:

Jag heter Åsa Lundgren och bor i Ronneby tillsammans med Christian, vår son Kasper och vår hund Maya. Uppväxt i södra Dalarna är jag i hjärta och själ en kulla, men bor sedan januari 2008 i Ronneby, Blekinge.

Jag har kanske inte det mest spännande livet, men jag vill ändå dela med mig av vad som är viktigt i mitt liv just nu. Efter att ha flyttat till Ronneby är det långt till familj och vänner som jag såklart saknar. Det här är ett sätt för mig att hålla kontakten med allihopa på en gång :)


RSS 2.0