Matmonstret


Kasper äter som om han inte fått mat på månader, det verkar inte finnas någon botten i honom! För några veckor sedan så åt han jättedåligt, bara nån tugga vid varje måltid. Det tar han igen nu med råge! I fredags åt vi pizza och han tröck i sig en hel del, här har han fått den sista slicen och smaskar på den. Hela biten gick dock inte i :)
Det värsta är att han bärjat vakna så tidigt och är hungrig, i fredags morse skulle han upp kvart i fem och ville då ha välling. Det fick han av mig, men när han ätit upp det så skulle han ha en macka! Jag gav honom det också och han smaskade i sig den. När jag och Christian sedan åt frukost vid halv 7 så åt Kasper yoghurt och müsli som vanligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Det är jag som är kullan:

Jag heter Åsa Lundgren och bor i Ronneby tillsammans med Christian, vår son Kasper och vår hund Maya. Uppväxt i södra Dalarna är jag i hjärta och själ en kulla, men bor sedan januari 2008 i Ronneby, Blekinge.

Jag har kanske inte det mest spännande livet, men jag vill ändå dela med mig av vad som är viktigt i mitt liv just nu. Efter att ha flyttat till Ronneby är det långt till familj och vänner som jag såklart saknar. Det här är ett sätt för mig att hålla kontakten med allihopa på en gång :)


RSS 2.0