Ladies' Night 2011

I helgen var det dags för årets tjejhelg med Ladies' Night i Stockholm :D! Jag kallar det "årets"eftersom jag har bestämt att vi ska åka på det varje år hädanefter!

Som väntat var det en superkul helg med massa kvalitetstid med mamma och syster. Dessutom kunde jag spendera både lördagskväll och söndagseftermiddag med älskade Anna så helgen var helt klart den bästa på länge!

Det är två helt olika Åsor; "mamma och hemma"-Åsa som är lite mer vuxen, sen har vi "20-nånting, party"-Åsa som är...ja hon måste helt enkelt upplevas, det går inte att beskriva ;).

Nästa års eskapader hoppas jag involverar några fler, t.ex. Vickan, Tres och Kattis. Eller vad säger ni tjejer?

Bjuder på lite bilder från helgen/kvällen oxå:

Helgen började med middag på hotellet på fredagskvällen. God mat och gott vin!


Mamma a.k.a Sharon Osbourne


Jag med en igelkott som bitit sig fast i nacken..


Pigga och laddade inför shopping m.m. i storstaden


Stylade och ännu mer laddade inför kvällen...


Underbara Anna hängde med på showen, hon var helt ovetandes om vad som väntade henne ;)


Tomas Järvheden fick henne att skratta så hon grät...


...och hela showen fick henne att rocka loss totalt, det gällde såklart oss andra också!


Mamma njuter av rockmedley!


Kan det kanske vara Brolle som är på sen vid detta fototillfälle??


Bastuscenen var med även i år, men med annat innehåll. Bland annat fejkande av orgasmer...


Brolles norrländska gick i alla fall Maria igång på ;)


Mamma ville ha efterfest... Tyvärr dök aldrig grabbarna upp, men vi hade roligt ändå!


"Öhh, va gjorde vi igår egentligen??"
"Jag vet inte riktigt..."


...pinsam tystnad!

Nejdå, såklart inte! Ni som känner oss kan ju räkna ut att tystnad knappats är ett ord som kan användas för att beskriva helgen ;)

Tack mamma, Maria och Anna för en underbar helg!!!



Kommentarer
Postat av: Helena Rosenblad

Hej! Kul att umgås med familjen den helg. Vi såg ut att må toppen. Kram Helena

2011-10-19 @ 09:43:07
Postat av: moster Kattis

Kul för er, ja ä inte bitter!!!!!!!!!! Men räkna m fam Vesterholms girls nästa år, du får väl förvarna den där Anna att allt blir ggr 100 nästa år. Kram moster Kattis

2011-10-22 @ 11:23:42
Postat av: Anna

Bring it on, jag är redo för LN - 2012 :)

Tack för en kanonkväll, sanslöst roligt!!

Stora kramar

2011-10-25 @ 09:22:27
Postat av: Maria

Fy PIIIP va kul vi hade =)

Håll i hatten Stockholm för nästa år kommer en ännu starkare, men lika varm, stormvind att blåsa in från Dalarna.



Bussar & Granar!

2011-10-28 @ 10:43:53
Postat av: Therese V

Är lätt på nästa år ;)

2011-11-16 @ 13:58:31
Postat av: tess

like this -----> http://www.facebook.com/pages/Brolle-Wallmark-Lets-Dance-2012/142293459208772 & spread further ♥

2011-12-25 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Det är jag som är kullan:

Jag heter Åsa Lundgren och bor i Ronneby tillsammans med Christian, vår son Kasper och vår hund Maya. Uppväxt i södra Dalarna är jag i hjärta och själ en kulla, men bor sedan januari 2008 i Ronneby, Blekinge.

Jag har kanske inte det mest spännande livet, men jag vill ändå dela med mig av vad som är viktigt i mitt liv just nu. Efter att ha flyttat till Ronneby är det långt till familj och vänner som jag såklart saknar. Det här är ett sätt för mig att hålla kontakten med allihopa på en gång :)


RSS 2.0