Stackars, stackars mig...

Jag är sjuk :(! Förkyld med ont i halsen, hosta, snuvig, huvudvärk etc. etc. Kasper är oxå fått en släng av det men det är i stort sett full fart på honom ändå. Christian är som tur är inte sjuk (ännu?)! Efter att ha varit hemma med Kasper idag så var jag riktigt slut när han kom hem från jobbet. Jag förväntade mig nästan att han skulle komma in genom ytterdörren och se helt bedrövlig ut och såklart vara liiiiiite sjukare än jag så att jag skulle få "bita ihop" och vara den drivande i familjen. På något konstigt sätt så brukar det bli så... :)

Men jag hade oroat mig i onödan och jag har blivit ompysslad ikväll. Jobbet väntar imorrn och jag hoppas att det är på väg över, annars får jag vila till helgen,

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du känner dig bättre idag, kram mamma

2011-09-14 @ 16:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Det är jag som är kullan:

Jag heter Åsa Lundgren och bor i Ronneby tillsammans med Christian, vår son Kasper och vår hund Maya. Uppväxt i södra Dalarna är jag i hjärta och själ en kulla, men bor sedan januari 2008 i Ronneby, Blekinge.

Jag har kanske inte det mest spännande livet, men jag vill ändå dela med mig av vad som är viktigt i mitt liv just nu. Efter att ha flyttat till Ronneby är det långt till familj och vänner som jag såklart saknar. Det här är ett sätt för mig att hålla kontakten med allihopa på en gång :)


RSS 2.0